W dniu 26 października w sali V-18 Politechniki Rzeszowskiej dobyła się konferencja Forum IT dla Administracji. Głównymi organizatorami wydarzenia był Wydział Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Rzeszowskiej oraz Oddziałem Podkarpackim Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Konferencja była poświęcona praktycznym zagadnieniom związanym z projektowaniem, wdrażaniem i utrzymaniem systemów informatycznych wykorzystywanych w szeroko pojętej administracji. Jako prelegenci zaproszeni zostali czołowi specjaliści z zakresu projektowania i wdrażania systemów informatycznych z obszaru: sieci komputerowych, systemów dekstopowych, urządzeń mobilnych, bezpieczeństwa systemów i sieci komputerowych, e-usług oraz pozyskiwania środków unijnych wspierających budowę systemów tej klasy. W wydarzeniu wzięło około 70 uczestników wywodzących w głównej mierze z obszaru administracji publicznej.
Szczegółowe informacje na temat konferencji i programu można znaleźć na stronie http://forumit.prz.edu.pl/
Galeria zdjęć z konferencji dostępna jest na stronie: http://forumit.prz.edu.pl/galeria