rzeszow@pti.org.pl, tel. 17 865 12 99
pti@pti.org.pl, tel. 22 838 47 05

Strona główna Aktualności Warsztaty – Cyfryzacja Instytucji Publicznych – Wyzwania i możliwości

Warsztaty – Cyfryzacja Instytucji Publicznych – Wyzwania i możliwości

-

KATEGORIE

Serdecznie zapraszamy na Warsztaty – Cyfryzacja Instytucji Publicznych – wyzwania i możliwości.
Podczas tego spotkania grono ekspertów przekaże Państwu najnowszą wiedzę w zakresie rozwoju e-Usług Publicznych, oraz rozwiązań, które korzystnie wpłyną na pracę i organizację Administracji Publicznej.
Ważnym punktem prowadzonych Warsztatów, będzie przedstawienie możliwości finansowania tych zadań, poprzez analizę działania FEPK.01.02. Cyfryzacja dla Podkarpacia.

Organizatorzy

Polskie Towarzystwo Informatyczna oddział Podkarpacki
we współpracy z Centrum Innowacji Miejskich Urban Lab – UM Rzeszów.
ul. 3 maja 13, Rzeszów, dn. 30 marca 2023r.

Wydarzenie objęte jest Patronatem Honorowym Prezydenta Miasta Rzeszowa.

Agenda

  • 09:30 – 10:00   Rejestracja uczestników.
  • 10:00 – 10:20   Powitanie gości. Działalność Polskiego Towarzystwa Informatycznego.
  • 10:20 – 10:40   Transformacja Cyfrowa – możliwości pozyskiwania środków.
  • 10:40 – 11:00   Monitoring Środowiska – Rozwiązania e-Woda dla JST.
  • 11:00 – 11:20   Digitalizacja zasobów – Systemy Informacji przestrzennej 2021-2027.
  • 11:20 – 11:40   Przerwa kawowa – networking.
  • 11:40 – 12:00   e-Usługi w Instytucjach Publicznych w perspektywie 2021-2027.
  • 12:00 – 12:30   Bezpieczna praca zdalna – rozwiązania.
  • 12:30 – 13:00   Cyberbezpieczeństwo – analiza audytów.
  • 13:00 – 13:30   Przerwa obiadowa/Lunch.
  • 13:30 – 14:00   Podsumowanie, networking.

Prelegenci

  • Andrzej Paszkiewicz – Pracownik naukowo-dydaktyczny Politechniki Rzeszowskiej. Doktor nauk technicznych w dyscyplinie informatyka. Główne zainteresowania naukowe obejmują zagadnienia związane z funkcjonowaniem oraz projektowaniem wysokowydajnych, konwergentnych systemów i sieci komputerowych, a także badaniem zjawisk w nich zachodzących oraz mechanizmów sterowania i kontroli ruchu sieciowego. Bierze aktywny  udział w rozwoju technologii wychodzących na przeciw potrzebom urzeczywistniania idei Smart City oraz Industry 4.0. Aktywnie współpracuje z wieloma wiodącymi firmami z branży IT o zasięgu krajowymi i międzynarodowym w zakresie transferu wiedzy i technologii z obszaru nauki do przemysłu. Jest autorem przeszło 90 publikacji naukowych, zgłoszeń patentowych, a także opracowanych rozwiązań wdrażanych w przemyśle. Obecnie pełni funkcję prezesa Oddziału Podkarpackiego Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Inicjator oraz współorganizator wielu konferencji naukowych, branżowych oraz szkoleń i kursów.
  • Marcin Szelc – Project Manager w firmie Perfect Solution. Specjalista ds. pozyskiwania dotacji ze środków unijnych. Posiada blisko dziesięcioletnie doświadczenie, w szczególności związane z projektami na rozwój e-Administracji Publicznej.  Przygotowywane projekty niejednokrotnie znajdowały się w czołówce listy rankingowej. Zajmuje się kompleksową realizacją projektów od ich przygotowania, aż do skutecznego rozliczenia, co potwierdzają liczne referencje.
  • Asenata Sacha – Dyrektor Operacyjny HSB S.C. Od 9 lat związana z branżą wodociągową. Łączy wiedzę związaną z opomiarowaniem wody, nowinkami technologicznymi z bardzo dobrą znajomością ustawy o PZP. Z licznymi sukcesami od 2018 roku wspiera urzędy gmin, miast i przedsiębiorstwa wodociągowe w pozyskiwaniu środków zewnętrznych na cele rozwoju wodnego segmentu ich działalności.
  • Piotr Bąba – Starszy Specjalista ds. Geograficznych Systemów Informatycznych. Od ponad pięciu lat związany zawodowo z firmą GISON Sp. z o.o. z Krakowa, gdzie zajmuje się współpracą z Jednostkami Samorządu Terytorialnego na terenie województw podkarpackim, oraz wielkopolskim. W pracy kładzie nacisk na możliwość zmiany tradycyjnego podejścia do planowania przestrzennego poprzez wykorzystanie możliwości nowych technologii GIS (systemów informacji przestrzennej) Doradza urzędom i ich jednostkom organizacyjnym do realizacji zadań statutowych, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi geoinformatycznych.
  • Anna Chudzicka – Absolwentka Politechniki Gdańskiej oraz Akademii Górniczo-Hutniczej na kierunku Geodezji i Kartografii. Od ponad pięciu lat ciągle rosnące doświadczenie i kwalifikacje w obszarze systemów geoinformatycznych i digitalizacji danych przestrzennych. Zawodowo kierownik Działu Handlowego w firmie GISON Sp. z o.o. z Krakowa. Współuczestniczka w wysoce zaawansowanych technologicznie projektach GIS. Analiza najważniejszych i najpilniejszych potrzeb sektora publicznego. Kreatorka optymalizacji procesów oraz nowoczesnych rozwiązaniach geoinformatycznych dla Jednostek Samorządu Terytorialnego. W życiu prywatnym miłośniczka podróży i jazdy na rowerze.
  • Łukasz Kurek – Dyrektor Działu Wdrożeń, Madkom SA. Od 15 lat zajmuje się wdrażaniem usług elektronicznych oraz systemów kasy EZD w JST. Na co dzień kieruje zespołem specjalistów, z zakresu wdrażania systemów informatycznych, helpdesku oraz wdrażania usług elektronicznych.
  • Bartosz Bęben – Manager IT w InfoSoftware Polska Sp. z o.o., absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej na kierunku Informatyka Stosowana. Od 10 lat związany z realizacją i koordynacją szeroko rozumianych projektów IT w Jednostkach Samorządu Terytorialnego i nie tylko.

Rejestracja

Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie udziałem w warsztatach możliwość rejestracji została wstrzymana w związku z osiągnięciem limitu miejsc.

Partnerzy